Пяна за бръснене за жени Bilka от серия Batist

Нежна пяна за бръснене, специално за дамската кожа.

Повече детайли

Продукта дава 1 точка. При следваща покупка 1 точка могат да се конвертират във ваучер за 0,10 лв.

Рейтинг: 10/10 - Брой мнения: 1

5,89 лв

ВЗЕМИ 5% ОТСТЪПКА
Приблизителна доставка на:

Описание

Изключително удобен начин за обезкосмяване е чрез пяната за бръснене и използването на самобръсначка. За да получите отлични резултати и същевременно да защитите кожата си от раздразнение, доверете се на Bilka. Пяната от серията Batist е това, от което се нуждаете. Действа омекотяващото на косъма, като прави плъзгането на бръсначката изключително лесно и безболезнено. Оставя гладка и мека кожа след края на процедурата. Невероятно действие на пяната се дължи на различните активни съставки:

• Алантоин – овлажнява и действа успокоително на кожата
  • D-пантенол – хидратира кожата, като предпазва от възпаление
  • витамин E – запазва еластичността на епидермиса
  • Bioecolia – активна съставка, защитаваща кожата и намаляваща болката; действа благоприятно на епидермалната флора и предпазва от бактерийна инфекция
  • Алое вера – осигурява дълбоко подхранване и възстановява напълно кожата

Начин на употреба: Преценете необходимото количество в ръката, след което нанесете върху желаната зона. Пяната е подходяща за всяка част от тялото както по-груби зони, така и нежните подмишници и бикини зоната. След като нанесете се уверете, че пластът е достатъчно плътен и преминете със самобръсначката. Лесно и безболезнено справяне с окосмяването.

Мнения

Отлично